Loading...

Jeżeli szukasz pracy, która inspiruje i jest źródłem doświadczeń – dołącz do DERBY INGREDIENTS!

 

Brak aktualnych ofert?
Prześlij nam swoje CV.

recruitment@derbyingredients.com

Co będzie należało do Twoich podstawowych obowiązków:

  • Stała współpraca z dostawcami i nadzór nad realizacją zawartych kontraktów
  • Współpraca z zespołem i udział w procesie przygotowania i realizacji zamówień
  • Udział w pracach zespołu w zakresie umów handlowych, negocjowania warunków dostaw i współpracy z dostawcami,
  • Przygotowanie zapytań ofertowych, weryfikacja ofert,
  • Koordynacja dostaw,
  • Nadzór i koordynacja dostaw,
  • Zarządzanie dostawami,
  • Monitorowanie i analiza rynku, wyszukiwanie nowych dostawców,
  • Kontrola terminowej realizacji zamówień , monitorowanie dostaw,
  • Planowanie zaopatrzenia, kontrola i optymalizowanie stanów magazynowych,
  • Poszukiwanie możliwości optymalizacji kosztów zakupowych,
  • Prowadzenie pełnej dokumentacji dotyczącej procesów zakupowych w zakresie importu, surowców (faktury, dokumenty przewozowe, dokumentacja jakościowa surowca)
  • Prowadzenie procesów reklamacyjnych z dostawcami,
  • Budowanie trwałych i przyjaznych relacji z klientami,
  • Przygotowanie i obsługa wizyt i delegacji,
  • Realizacja założonych celów zakupowych
  • Kształtowanie i promowanie wizerunku firmy.

 

Czego od Ciebie oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższego,
  • Biegłej znajomości języka angielskiego na poziomie minimum C1 ( warunek konieczny),
  • Minimum 2-letniego doświadczenia na stanowisku związanym ze sprzedażą i obsługą klienta (warunek konieczny),
  • Znajomości zagadnień w obszarze zakupów i imporcie
  • Praktycznej znajomości MS Office, w szczególności programu Excel i Word,
  • Samodzielności i konsekwencji w działaniu,
  • Umiejętności podejmowania decyzji i samodzielnego działania pod presją czasu
  • Zdolności negocjacyjne poparte doświadczeniem
  • Umiejętność budowania relacji biznesowych z dostawcami z całego świata
  • Doświadczenia na podobnym stanowisku i znajomości branży spożywczej (mile widziane)
  • Gotowości do odbywania krajowych i zagranicznych podróży służbowych,
  • Komunikatywności,
  • Umiejętności analitycznego myślenia, odpowiedzialności i samodzielności,
  • Nienagannej kultury osobistej,
  • Chęci do dalszego rozwoju i podnoszenia swoich umiejętności,
  • Energii i otwartości na nowe wyzwania
  • Prawo jazdy kat. B.

Co będzie należało do Twoich podstawowych obowiązków:

  • Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów B2B oraz rozwijanie długotrwałych relacji z obecnymi klientami firmy,
  • Analizowanie potrzeb klienta/rynku,
  • Przygotowywanie ofert handlowych,
  • Negocjowanie warunków współpracy,
  • Prowadzenie prezentacji dla potencjalnych kontrahentów,
  • Budowanie trwałych i przyjaznych relacji z klientami,
  • Przygotowanie i obsługa wizyt i delegacji,
  • Realizacja założonych celów sprzedażowych,
  • Kształtowanie i promowanie wizerunku firmy.

 

Czego od Ciebie oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższego
  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego na poziomie minimum B2 / C1 ( warunek konieczny,
  • Minimum 2-letniego doświadczenia na stanowisku związanym ze sprzedażą i obsługą klienta w branży spożywczej (warunek konieczny),
  • Praktycznej znajomości MS Office, w szczególności programu Excel i Word,
  • Samodzielności i konsekwencji w działaniu,
  • Umiejętności budowania i podtrzymywania pozytywnych relacji z klientami,
  • Gotowości do odbywania zagranicznych podróży służbowych,
  • Komunikatywności,
  • Umiejętności analitycznego myślenia, odpowiedzialności i samodzielności,
  • Nienagannej kultury osobistej,
  • Zorientowania na rozwój,
  • Chęci do dalszego rozwoju i podnoszenia swoich umiejętności,
  • Energii i otwartości na nowe wyzwania
  • Prawo jazdy kat. B.